22Сентябрь2019

Cum să alegi proteina potrivită. Magazinul sportiv - Powerteam

Proteina este cel mai important nutrient din punctul de vedere al unei persoane fizic active. Timp de mulți ani, se asociaza cu cresterea masei musculare, puterea de formare, suplimente nutritive pentru sportivi, etc. Dar în ultimii ani de moda tot mai mare pentru a conduce un stil de viață activ și un acces mult mai liber la cunoștințe de fond de mulți oameni nu mai percep proteine numai de culturisti, dar vede de asemenea, utilitatea și utilitatea zilnică și rolul pe care îl joacă în dieta zilnică a fiecăruia dintre noi. Este similară în cazul suplimentelor de proteine, până de curând asociate cu băieți mari și puternici care aruncau o mână la sala de sport. Astăzi, în lumea fitness-ului, a exercițiilor fizice sau a alimentației sănătoase, suplimentul de proteine este ceva complet natural și în mod regulat luat în considerare în conducerea unui stil de viață sănătos.

Proteină pentru femei

Așa cum am menționat deja, proteina a încetat să mai fie asociată cu culturistii avansați abia acum câțiva ani și chiar femeile sunt dornici să ajungă la ea. Suplimentarea dietei cu un supliment alimentar gustos și ușor de preparat devine o opțiune foarte convenabilă și, cel mai important, o opțiune valoroasă. În prezent, producătorii de nutrienți proteici folosesc în marea majoritate a materiilor prime de calitate superioară, astfel încât gustul produselor individuale a fost rafinat, în unele cazuri chiar seamănă cu șeicele populare bazate pe zaharuri simple. Datorită acestui fapt, cocktail-urile de proteine au devenit o alternativă la modă, sănătoasă pentru multe deserturi dulci și foarte calorice. De asemenea, este ușor să le includeți în dieta zilnică, iar pe Internet și în reviste dietetice găsim multe rețete care sugerează utilizarea lor.

Câte proteine ar trebui să le furnizeze femeile?

Cererea pentru fiecare nutrient ar trebui determinată individual, deoarece există prea multe variabile. Cu toate acestea, se presupune că femeile fizice active care utilizează în mod regulat formarea de forță ar trebui să utilizeze chiar și 1,5 g de proteine pentru fiecare kilogram de greutate corporală. Acest lucru necesită consumul regulat al surselor bogate și al regularității meselor. Ele nu sunt, de asemenea, sumele maxime, iar jucătorii de gen feminin folosesc valori mult mai mari decât cei care se antrenează în mod recreat. Persoanele cu metabolism mai rapid, care au în mod natural tendința de a se apleca de construcție nu trebuie să furnizeze cantități aproape la fel de mare de proteine, dar, în cazul în care se acumulează grăsime mai repede în cazul nostru, iar reducerea acesteia este o provocare majoră, cererea de proteine crește în mod semnificativ.

Este de remarcat faptul că femeile ar trebui să folosească exact aceleași tipuri și surse de proteine ca bărbații, deoarece nu sunt în nici un fel legate de gen. Unele surse sugerează că femeile ar trebui să evite anumite tipuri de carne sau să se bazeze pe proteine din soia, ceea ce nu este adevărat, deoarece sinteza proteică a femeii nu ar fi dovedită cu proporții diferite de aminoacizi individuali. Sursele bune de proteine, cum ar fi carnea de vită macră, păsările de curte sau peștii, sunt perfecte ca produse de bază pentru dietă pentru femei.

Detalii: Suplimente nutritive ‌ ‌

Обсуждение:

Логотип RESURS MD
Ежедневное онлайн издание Resurs.md - это некоммерческое объединение молдавских журналистов, целью которых является донести самую свежую информацию до своих читателей. Степень профессионализма призваны определять посетители интернет-сайта, конструктивная критика которых всегда будет услышана руководителями издания. Контактный e-mail редакции: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Подписка